Pytania i odpowiedzi

Zamówienie transportu

  • 1. Jak dokonać zamówienia usługi transportowej?

    Odwiedz stronę: homedelivery.pl, następnie kliknij “Zamów usługę” i wybierz salon meblowy który Cię interesuje. Nastpnie pojawi się instrukcja krok po kroku która umożliwi Ci zamówienie usługi.

  • 2. Czy muszę zamówić usługę transportową przy zakupie towaru, czy też mogę zamówić transport w późniejszym terminie?

    Usługę transportu można zamówić w późniejszym terminie tj. w momencie gdy zamówiony towar jest już dostępny w magazynie Agata Meble i można go odebrać.

  • 3. Co jeśli zakupiłem towar, którego jeszcze nie ma na magazynie? Jak wtedy realizowana jest usługa transportowa?

    Salon meblowy Agata informuje naszą firmę o możliwości odbioru zamówionych mebli Klienta z magazynu. Wtedy też Punkt Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu umówienia usługi transportowej w dogodnym dla Ciebie terminie.

  • 4. Czy podczas zamówienia mogę wybrać dzień i godzinę dostawy?

    Masz możliwość wyboru dogodnego terminu realizacji zamówienia (Termin realizacji usługi jest uzależniony od naszych możliwości logistycznych. Nie zawsze możemy zrealizować usługę tego samego lub następnego dnia po jej zmówieniu), oraz przedziału godzinowego. (Przedziały godzinowe dla poszczególnych Punktów dostępne tu: LINK)

  • 5. Z jak dużym wyprzedzeniem mogę zamówić dostawę?

    Usługę najlepiej zamówić z 2-3 dniowym wyprzedzeniem.

  • 6. Czy mogę zmienić termin wcześniej zamówionej dostawy?

    Bezkosztowo możesz zmienić termin usługi jednakże nie później niż na dzień przed jej planowanym terminem realizacji. W sytuacji gdy usługa jest zaplanowana na przedział popołudniowy - istnieje możliwość również zmiany jej terminu - nie później niż tego dnia do godziny 12.00.

  • 7. Czy muszę być na magazynie Agata Meble w celu odebrania zamówienia przeznaczonego do transportu?

    Pracownicy naszej firmy samodzielnie odbierają towar przeznaczony do transportu z magazynu Agata Meble na podstawie Twojej faktury zakupowej.

Płatności

  • 1. Czy opłaty dokonuję przy zakupie w Punkcie Obsługi Klienta czy też dokonuję płatności przelewem?

    Możesz dokonać płatności w następujący sposób: gotówką lub kartą w Punkcie Obsługi Klienta zlokalizowanym przy salonie Agata Meble lub przelewem.

  • 2. Jakie dane należy podać w tytule przelewu?

    Abyśmy mogli właściwie zidentyfikować płatność należy w tytule przelewu podać imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu oraz numer zamówienia Agata Meble.

  • 3. Co jeśli dokonałeś, wpłaty na nr konta innego oddziału?

    Bardzo prosimy o dokonywanie płatności na konto dedykowane dla Twojego Punktu Obsługi Klienta (tu sprawdzisz numer konta który Cię interesuje LINK). Jeśli jednak przez przypadek przytrafiła Ci się taka sytuacja, zgłoś ją na adres callcenter@dts.pl - przeksięgujemy tą płatność na odpowiednie konto i będziemy mogli umówić dogodny dla Ciebie termin usługi.

  • 4. Co jeśli uiszczę zbyt niską kwotę?

    Jeśli opłaciłeś zbyt niską kwotę za usługę - należy dokonać dopłaty i bezzwłocznie nas o tym poinformować wysyłając wiadomość na adres: callcenter@dts.pl.

  • 5. Co jeśli uiszczę zbyt wysoką kwotę?

    W sytuacji gdy zrealizowałeś płatność na zbyt dużą kwotę - zwrócimy ją na Twoje konto lub gotówką - w zależności jaką metodę płatności wybrałeś.

  • 6. Od czego zależy cena świadczonej usługi?

    Kwota należna za realizację usługi jest uzależniona od wartości transportowanego mienia, miejsca transportu oraz wykupionych usług dodatkowych np. montażu.

  • 7. Jak wyliczany jest koszt dostawy poza strefa dostaw?

    Kosz dostawy poza Strefą Dostaw DTS (tutaj poznasz Strefy Dostawy w Twoim Mieście LINK) w kraju jest uzależniony od ilości km poza strefą. Koszt 1 km w kraju poza strefą to 4 zł. Koszt transportu za granice kraju jest wyliczany indywidualnie.

  • 8. Czy po uiszczeniu opłaty zostanę przez państwa powiadomiony, że moje zlecenie jest w trakcie realizacji?

    Po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie - Dział Obsługi Klienta DTS skontaktuje się z Tobą w celu umówienia dogodnego terminu realizacji usługi. Po przyjęciu usługi dostaniesz wiadomość SMS z potwierdzeniem jej terminu.

Powiadomienia

  • 1. Na czym polega system powiadomień?

    System powiadomień DTS został stworzony w celu zwiększenia komfortu Klienta. Dzięki niemu nasi Klienci mają bieżące informację nt. stanu realizacji usługi transportowej oraz mogą wyrazić opinię na temat zadowolenia z wykonanej usługi.

  • 2. Kiedy otrzymuję od państwa powiadomienia?

    Powiadomienie otrzymasz w momencie złożenia zamówienia, w dniu planowanego dostarczenia zamówienia, przed realizacją usługi oraz po jej zakończeniu. W dniu realizacji usługi dostaniesz wiadomość z linkiem po Platformy Klienta na której będziesz mógł śledzić status przesyłki, dowiedzieć się o której godzinie planowo powinna się odbyć dostawa oraz kto będzie ją realizował. Na platformie otrzymasz również dane kontaktowe do osób realizujących usługę.

  • 3. Czy otrzymywane przez mnie powiadomienia są płatne?

    W związku z otrzymaniem powiadomień t nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. Są one bezpłatne.

  • 4. Czy logując się do Panelu Klienta muszę podawać swój numer telefonu?

    Aby móc zalogować się do Panelu Klienta musisz podać swój numer telefonu który podałeś podczas zamawiania usługi. Swój numer możesz podawać bez obawy nie jest on przetwarzany w żadnych innych celach niż identyfikacyjnych. Ponadto nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów związanych z podaniem go.

Panel Klienta

  • 1. Czym jest Panel Klienta?

    Panel Klienta to miejsce stworzone z myślą o naszych Klientach. Dzięki niemu możesz w czasie rzeczywistym śledzić swoją przesyłkę, poznać planowaną godzinę doręczenia jej, sprawdzić kto będzie realizował Twoją usługę oraz sprawdzić poprawność swoich danych teleadresowych. Ponadto w Panelu Klienta są dostępne dane kontaktowe do osób realizujących Twoją usługę.

  • 2. Jak zalogować się do Panelu Klienta?

    W celu zalogowania się do Panelu Klienta wejdź na stronę: http://zlecenia.homedelivery.pl/lista a następnie w pole kontakt wprowadź swój numer telefonu podany podczas zamawiania usługi. Następnie Kliknij przycisk Wyślij. Za chwilę otrzymasz wiadomość SMS z kodem autoryzacyjnym, który należy wpisać w pole o nazwie Kod autoryzacyjny i go potwierdzić. Otrzymanie kodu autoryzacyjnego oraz logowanie się do Panelu Klienta jest całkowicie bezpłatne.

  • 3. Jakie cenne informacje znajdę w Panelu Klienta?

    W panelu Klienta znajdziesz informację nt. szczegółów realizacji Twojego zamówienia. Będziesz mógł śledzić swoją przesyłkę w czasie rzeczywistym, poznać planowaną godzinę doręczenia, sprawdzić kto będzie realizował Twoją usługę. Ponadto w Panelu Klienta dostępne są dane kontaktowe do osób realizujących twoją dostawę.

  • 4. Czy w Panelu Klienta mogę sprawdzić dokładny czas dostawy?

    Tak, w Panelu Klienta można poznać planowaną godzinę Twojej dostawy.

  • 5. Czy w Panelu Klienta mogę zmienić czas dostawy?

    W Panelu Klienta nie ma możliwości zmiany godziny dostawy. Jest on planowany automatycznie zgodnie z realizacją planowanych dostaw do Klientów.

  • 6. Czy mogę zgłosić reklamację za pomocą Panelu Klienta?

    W Panelu Klienta nie można zgłaszać reklamacji. Możesz jedynie wyrazić opinię na temat realizacji. Reklamacje należy składać na adres: reklamacje@dts.pl

  • 7. Czy mogę zgłosić swoje uwagi co do jakości usługi za pomocą Panelu Klienta?

    W Panelu Klienta można zgłosić swoje uwagi i zadowolenie co do jakości zrealizowanej usługi. Każda opinia jest dla nas bardzo cenna.

Transport

  • 1. O której godzinie transportowany będzie do mnie towar?

    Usługi dostaw realizujemy w przedziałach godzinowych wybranych przez Klienta (Sprawdź przedziały godzinowe dostępne w Twoim mieście LINK). Dokładniejszą godzinę dostawy poznasz w dniu jej realizacji logując się do Panelu Klienta. Ponadto nasz kierowca skontaktuje się z Tobą do godziny przed planowaną realizacją dostawy.

  • 2. Czy mogę zmienić przedział godzinowy transportu?

    Bezkosztowo można zmienić termin usługi jednakże nie później niż na dzień przed jej planowanym terminem realizacji.

  • 3. Kiedy mogę zmienić przedział godzinowy transportu?

    Przedział godzinowy planowanej dostawy możesz zmienić najpóźniej na dzień przed jej planowanym terminem dostawy.

  • 4. Co jeśli nie mogę odebrać towaru mimo umówionego wcześniej terminu?

    Termin usługi możesz zmienić najpóźniej na dzień przed jego realizacją lub w wyjątkowych sytuacjach, gdy Twoja usługa zaplanowana jest na drugą połowę dnia - termin usługi możesz zmienić jeszcze tego samego dnia do godziny 12.00. Ekipa realizująca dostawę może poczekać na Ciebie do 15 minut. Jeśli w tym czasie nie będziesz mógł odebrać zamówienia - musisz liczyć się z dodatkowymi kosztami ponownego zakupu usługi.

  • 5. Jak zabezpieczacie państwo przewożone przedmioty?

    Przewożone przedmioty są zabezpieczane przez profesjonalne materiały pakowe producentów, oraz dodatkowo na aucie za pomocą pasów oraz kocy transportowych.

  • 6. Co jeśli kierowca nie poinformował mnie o spóźnieniu?

    Kierowca powinien każdorazowo poinformować Klienta o swoim spóźnieniu spowodowane nieplanowanymi sytuacjami. W przypadku gdy nie poinformował Cię o tym a spóźnił się skontaktuj się z nim bezpośrednio na jego numer telefonu podany w wiadomości SMS oraz Panelu Klienta.

  • 7. Co jeśli po zrealizowanej usłudze pracownik państwa firmy żąda ode mnie dodatkowej opłaty?

    Jeśli nie wykupiłeś żadnych usług dodatkowych ekipa realizująca dostawę nie powinna żądać od Ciebie żadnych dodatkowych opłat.

Dostawa towaru

  • 1. Jak wygląda procedura dostawy towaru?

    W celu zamówienia usługi transportowej w pierwszej kolejności musisz dokonać płatności za nią. jak tylko pieniądze zaksięgują się na naszym koncie - skontaktujemy się z Tobą w celu umówienia usługo w dogodnym dla Ciebie terminie. Możesz również na miejscu w Punkcie Obsługi Klienta dokonać płatności gotówką lub karto i umówić od razu usługę transportową.

  • 2. Z jakich przyczyn dostawa może nie zostać zrealizowana?

    Dostawa może nie zostać zrealizowana z powodu:
    • nieobecności Twojej lub osoby upoważnionej do odbioru mebli pod wskazanym adresem w wybranym przedziale czasowym,
    • braku możliwości wniesienia zamówionego towaru dostępnymi ciągami komunikacyjnymi spowodowanym niepoprawnym wyliczeniem przez Ciebie ich wymiarów,
    • błędnie wskazanego adresu lub twojego numeru kontaktowego.

  • 3. Co należy do moich obowiązków jako klienta?

    Przed zamówieniem usługi musisz się upewnić, że zamówiony przez Ciebie towar można będzie wnieść dostępnymi ciągami komunikacji tj. zmieści się do windy lub klatkę schodową oraz w drzwiach mieszkania. Ponadto powinieneś przed przyjazdem ekipy transportowej zabezpieczyć we własnym zakresie podłogi. Podczas dostawy musisz również podpisać protokół dostawy oraz wypełnić ankietę satysfakcji.

  • 4. Co należy do obowiązków zespołu obsługującego zlecenie?

    Do obowiązków ekipy transportowej należy: wniesienie mebli do Twojego mieszkania niezależnie od piętra (pod warunkiem, że jest to możliwe dostępnymi ciągami komunikacyjnymi); rozpakowanie towaru oraz okazanie go Tobie w celu oceny ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych; każdorazowego okazania elementów szklanych; ustawienie mebla w mieszkaniu w pierwszym wskazanym przez Ciebie miejscu; wyniesienia elementów zabezpieczających i opakować do przydomowego śmietnika wskazanego przez Ciebie; dokonania drobnego montażu w postaci: przykręcenia okuć mebla, przykręcenie boczków wersalek, narożników czy foteli, montażu podnóżek, lister.

    Drobny montaż nie obejmuje demontażu mebla w celu wniesienia go do Twojego mieszkania. Usługa drobnego montażu obejmuje powyższy zakres prac i nie może zając pracownikowi więcej niż 15 min.

  • 5. Czy pracownicy państwa firmy mają obowiązek okazać dostarczony towar?

    Nasi pracownicy powinni okazać Ci Twój mebel, abyś mógł ocenić jego stan jakościowy. Do ich obowiązków należy również każdorazowe okazanie elementów szklanych.

  • 6. Czy po zakończonej dostawie dostaję dokument potwierdzający wykonanie usługi?

    Po zakończonej usłudze ekipa transportowa zostawi u Ciebie jeden egzemplarz zamówienia usługi oraz Twoją fakturę zakupową z Agata Meble.

  • 7. Czy po zakończonej usłudze jestem proszony o wskazanie stopnia mojego zadowolenia?

    Po zakończonej usłudze dostaniesz od nas wiadomość SMS w celu wyrażenia swojego zadowolenia ze zrealizowanej usługi. Ponadto nasz Dział Jakości może się z Tobą skontaktować telefonicznie w celu poznania Twojej opinii.

    Bardzo dziękujemy za każdą zostawioną opinię!

  • 8. Co jeśli dostarczony do mnie towar jest uszkodzony?

    W sytuacji, gdy towar jest uszkodzony musisz zgłosić to ekipie podczas dostawy. Wtedy ta uwaga zostanie naniesiona na protokół dostawy, który będziesz musiał również podpisać. Następnie musisz złożyć reklamację w Dziale reklamacji salonu meblowego Agata.

  • 9. Czy zamiar zgłoszenia reklamacji musze deklarować u kierowcy?

    Zamiar zgłoszenia reklamacji powinien być zgłoszony ekipie dostarczającej zamówienia, ponieważ musi zostać naniesiona na protokół dostawy.

  • 10. Czy „Zgłoszenie uszkodzenia mechanicznego” wypełniam ja czy kierowca?

    Nasz kierowca przy Twojej obecności powinien wypełnić druk Zgłoszenia uszkodzenia mechanicznego i poprosić Cię o zapoznanie się z nim a następnie podpisanie. Protokół zgłoszenia mechanicznego jest podstawą do złożenia reklamacji w Dziale reklamacyjnym Agata Meble.

  • 11. Co jeśli okaże się w momencie dostawy, że zamówiony przez mnie mebel jest zbyt duży i nie da się go przetransportować klatką schodową lub windą?

    Przed zamówieniem usługi transportowej musisz wymierzyć dostępne ciągi komunikacyjne tak aby zamówione produkt zmieściły się do Twojego mieszkania. W sytuacji gdy nie ma możliwości wniesienia mebla do mieszkania lub na piętro kierowca może pozostawić Ci mebel bez wnoszenia.

  • 12. Co jeśli odmówię podpisania protokołu dostawy zamówionego towaru?

    Jeśli odmówisz podpisania protokołu dostawy zamówionego towaru nasza ekipa nie będzie musiała zabrać towar z powrotem na magazyn gdzie będziesz musiał osobiście odebrać towar lub ponownie opłacić usługę.

  • 13. Co jeśli po zrealizowanej usłudze pracownik państwa firmy żąda ode mnie dodatkowej opłaty?

    Pracownik nie może żądać od Ciebie dodatkowej opłaty jeśli nie zamówiłeś żadnych usług dodatkowych. Jeśli ich nie zamówiłeś - nie uiszczaj, żadnych dodatkowych opłat. Jeśli taka sytuacja miała miejsce zgłoś ją wysyłając wiadomość na adres: callcenter@dts.pl

  • 14. Co jeśli pracownik państwa firmy samodzielnie i bez porozumienia ze mną wypełnia Ankietę po zakończonej usłudze?

    Obowiązkiem pracownika jest wypełnienie ankiety w porozumieniu z Tobą. Jeśli było inaczej zgłoś tą sytuację wysyłając wiadomość na adres: callcenter@dts.pl

Usługi dodatkowe

  • 1. Czy usługi dodatkowe są płatne? Jeśli tak to w jakiej kwocie?

    Naszym Klientom oferujemy płatne usługi dodatkowe takie jak:
    • dostawa zamówienia w dniu zakupu - 30 zł ( dostępność usługi jest uzależniona od możliwości logistycznych),
    • zawężenie przedziału godzinowego dostawy - 30 zł (dostępność usługi jest uzależniona od możliwości logistycznych),
    • dostawa zamówienia poza Strefy Dostaw: 4 zł/km,
    • montaż mebli: podlega indywidualnej wycenie przez pracownik Punktu Obsługi Klienta zlokalizowane przy salonie Agata Meble,
    • oczekiwanie na przyjazd Klienta powyżej 15 minut (dostępność usługi jest uzależniona od możliwości logistycznych).

  • 2. Czy muszę deklarować chęć skorzystania z usług dodatkowych?

    Chęć skorzystania z usług dodatkowych należy zgłosić w momencie zamawiania usługi. Wyjątkiem jest jedynie dopłata za oczekiwanie na Twój przyjazd powyżej 15 minut - można ją zgłosić bezpośrednio przed usługą, telefonicznie do kierowcy.

  • 3. Co jeśli nie potrzebuję usług dodatkowych i chcę z nich zrezygnować?

    Jeśli zakupiłeś usługi dodatkowe i chcesz z nich zrezygnować musisz poinformować o tym Punkt Obsługi Klienta nie później niż na dzień przed planowanym terminem dostawy. kwota nadpłaty zostanie Ci zwrócona gotówką lub przelewem na Twoje konto.

  • 4. Czy można u państwa zamówić którąkolwiek usługę dodatkową bez usługi transportowej?

    Nasze usługi dodatkowe są uzupełnieniem podstawowej oferty transportowej. Można zamówić je jedynie przy zakupie usługi podstawowej.

  • 5. Co jeśli po zrealizowanej usłudze pracownik państwa firmy żąda ode mnie dodatkowej opłaty?

    Pracownik nie może żądać od Ciebie dodatkowej opłaty jeśli nie zamówiłeś żadnych usług dodatkowych. Jeśli ich nie zamówiłeś - nie uiszczaj, żadnych dodatkowych opłat. Jeśli taka sytuacja miała miejsce zgłoś ją wysyłając wiadomość na adres: callcenter@dts.pl

Wniesienie towaru

  • 1. Czy pracownicy państwa firmy mają obowiązek wniesienia towaru czy też mogą zostawić go „pod drzwiami”?

    Ekipa transportowa ma obowiązek wniesienia Twojego zamówienia do mieszkania/lokalu i ustawienia go we wskazanym przez Ciebie miejscu. Wyjątkiem jest jedynie sytuacja gdy nie ma możliwości wniesienia towaru dostępnymi ciągami komunikacyjnymi.

  • 2. Co jeśli pracownik państwa firmy uszkodzi mienie w trakcie wnoszenia towaru?

    Jeśli pracownicy podczas wnoszenia towaru uszkodzą Państwa mienie - należy to bezzwłocznie im zgłosić i opisać na protokole dostawy oraz protokole uszkodzenia mechanicznego. Reklamacje należy składać na dres: reklamacje@dts.pl.

  • 3. Co jeśli pracownik państwa firmy uszkodzi towar w trakcie jego wnoszenia?

    Jeśli pracownicy podczas wnoszenia towaru uszkodzą go - należy to bezzwłocznie im zgłosić i opisać na protokole dostawy oraz protokole uszkodzenia mechanicznego. Reklamacje należy składać na dres: reklamacje@dts.pl.

  • 4. Czy alternatywne metody wniesienia towaru gabarytowego są dodatkowo płatne?

    Meble wnosimy jedynie dostępnymi ciągami komunikacyjnymi. Jeśli taka sytuacja ma miejsce pracownik ekipy kontaktuje się z Koordynatorem DTS lub Dyrekcją Agata Meble i oni decydują o możliwości wysłania dodatkowego serwisu który pomoże wnieść gabarytowy towar.

  • 5. Co jeśli pracownik państwa firmy odmówił wniesienia towaru?

    Nasi pracownicy mają obowiązek wniesienia mebli dostępnymi ciągami komunikacyjnymi. Jeżeli towar nie można wnieść nimi lub wniesienie ich grozi uszkodzeniem mebla - może odmówić jego wniesienia. Jeśli taka sytuacja ma miejsce pracownik ekipy kontaktuje się z Koordynatorem DTS lub Dyrekcją Agata Meble i oni decydują o możliwości wysłania dodatkowego serwisu który pomoże wnieść gabarytowy towar.

    Jeśli nie ma możliwości wysłania do Ciebie serwisanta, możemy zostawić mebel bez wnoszenia lub z powrotem zawieść go na magazyn Agata Meble. Wówczas Klient może sam odebrać zamówienie z magazynu lub ponownie zamówić usługę transportową.

  • 6. Co jeśli po zrealizowanej usłudze pracownik państwa firmy żąda ode mnie dodatkowej opłaty?

    Pracownik nie może żądać od Ciebie dodatkowej opłaty jeśli nie zamówiłeś żadnych usług dodatkowych. Jeśli ich nie zamówiłeś - nie uiszczaj, żadnych dodatkowych opłat. Jeśli taka sytuacja miała miejsce zgłoś ją wysyłając wiadomość na adres: callcenter@dts.pl

Rozpakowanie towaru

  • 1. Czy rozpakowanie towaru należy do obowiązków pracownika państwa firmy?

    Obowiązkiem pracowników ekipy transportowej jest każdorazowe rozpakowanie towaru i okazanie go Tobie. Fakt ten jest odnotowywany na protokole dostawy.

  • 2. Czy usługa rozpakowania towaru jest dodatkowo płatna?

    Usługa rozpakowania towaru jest częścią usługi transportowej i nie ponosisz za nią żadnych dodatkowych kosztów.

  • 3. Czy podczas rozpakowania towaru pracownik firmy ma obowiązek okazać jego elementy w celu weryfikacji ewentualnych uszkodzeń?

    Ekipa dostarczająca zamówienie ma obowiązek każdorazowego okazania Ci rozpakowanego towaru oraz elementów szklanych tak abyś mógł zweryfikować ewentualne uszkodzenia oraz jakość wykonania. Jeśli masz jakieś uwagi koniecznie zgłoś je ekipie - powinny być zanotowane na protokole dostawy oraz na druku uszkodzenia mechanicznego.

  • 4. Co jeśli dostarczony towar jest uszkodzony?

    Jeśli towar który został dostarczony do Ciebie jest uszkodzony musisz zgłosić to ekipie transportowej. Informacja taka musi znaleźć się na Protokole dostawy oraz na Protokole uszkodzenia mechanicznego. Protokół uszkodzenia mechanicznego trafia do Działu reklamacji mebli Agata wraz z opakowaniami który stanowią materiał dowody.

  • 5. Co jeśli brakuje niektórych elementów zamówionego towaru?

    W sytuacji gdy brakuje elementów w zamówionym towarze ekipa transportowa ma obowiązek wpisać to w Protokole dostawy. Natomiast Ty powinieneś zgłosić ten fakt w Dziale reklamacji salonu Agata

  • 6. Co jeśli pracownik państwa firmy uszkodzi mienie w trakcie rozpakowania towaru?

    BRAK INFORMACJI

  • 7. Co jeśli pracownik państwa firmy uszkodzi towar w trakcie jego rozpakowania?

    W sytuacji gdy ekipa transportowa podczas wnoszenia lub rozpakowywania towaru uszkodzi towar należy to bezwzględnie wpisać w Protokół dostawy oraz wypełnić Protokół uszkodzenia mechanicznego. Ty dodatkowo musisz zgłosić reklamację wysyłając wiadomość na adres: reklamacje@dts.pl

  • 8. Co jeśli pracownik państwa firmy odmówił rozpakowania towaru?

    Obowiązkiem naszego pracownika jest rozpakowanie i okazanie towaru chyba, że Klient życzył sobie inaczej. Jeśli pracownik odmówił rozpakowania towaru należy to wpisać w protokole dostawy i zgłosić wysyłając wiadomość na adres reklamacje@dts.pl.

  • 9. Co jeśli po zrealizowanej usłudze pracownik państwa firmy żąda ode mnie dodatkowej opłaty?

    Pracownik nie może żądać od Ciebie dodatkowej opłaty jeśli nie zamówiłeś żadnych usług dodatkowych. Jeśli ich nie zamówiłeś - nie uiszczaj, żadnych dodatkowych opłat. Jeśli taka sytuacja miała miejsce zgłoś ją wysyłając wiadomość na adres: callcenter@dts.pl

Drobny montaż

  • 1. Co to znaczy „drobny montaż” i co wchodzi w jego skład?

    BRAK INFORMACJI

  • 2. Czy drobny montaż należy do obowiązków pracownika państwa firmy?

    BRAK INFORMACJI

  • 3. Czy drobnego montażu jest dodatkowo płatna?

    BRAK INFORMACJI

  • 4. Czy musze mieć w domu narzędzia do montażu czy też zespół pracowników posiada własny sprzęt?

    BRAK INFORMACJI

  • 5. Co należy do moich obowiązków jako klienta podczas usługi drobnego montażu?

    BRAK INFORMACJI

  • 6. Co jeśli pracownik państwa firmy uszkodzi mienie w trakcie usługi montażowej?

    BRAK INFORMACJI

  • 7. Co jeśli pracownik państwa firmy uszkodzi towar w trakcie jego montażu?

    BRAK INFORMACJI

  • 8. Czy pracownik państwa firmy może dokonać montażu sprzętu poza zamówionym?

    BRAK INFORMACJI

  • 9. Co jeśli pracownik państwa firmy odmówił montażu towaru?

    BRAK INFORMACJI

  • 10. Co jeśli po zrealizowanej usłudze pracownik państwa firmy żąda ode mnie dodatkowej opłaty?

    BRAK INFORMACJI

Instalacja RTV

  • 1. Czy instalacja RTV należy do obowiązków pracownika państwa firmy?

    BRAK INFORMACJI

  • 2. Czy instalacja RTV jest dodatkowo płatna?

    BRAK INFORMACJI

  • 3. Jakie czynności zaliczane są do instalacji RTV?

    BRAK INFORMACJI

  • 4. Co należy do moich obowiązków jako klienta podczas instalacji RTV?

    BRAK INFORMACJI

  • 5. Co jeśli pracownik państwa firmy uszkodzi mienie w trakcie instalacji sprzętu RTV?

    BRAK INFORMACJI

  • 6. Co jeśli pracownik państwa firmy uszkodzi towar w trakcie jego instalacji?

    BRAK INFORMACJI

  • 7. Czy pracownik państwa firmy może dokonać instalacji sprzętu poza zamówionym?

    BRAK INFORMACJI

  • 8. Co jeśli pracownik państwa firmy odmówił instalacji sprzętu?

    BRAK INFORMACJI

  • 9. Co jeśli po zrealizowanej usłudze pracownik państwa firmy żąda ode mnie dodatkowej opłaty?

    Pracownik nie może żądać od Ciebie dodatkowej opłaty jeśli nie zamówiłeś żadnych usług dodatkowych. Jeśli ich nie zamówiłeś - nie uiszczaj, żadnych dodatkowych opłat. Jeśli taka sytuacja miała miejsce zgłoś ją wysyłając wiadomość na adres: callcenter@dts.pl

Instalacja AGD

  • 1. Czy instalacja AGD należy do obowiązków pracownika państwa firmy?

    BRAK INFORMACJI

  • 2. Czy instalacja AGD jest dodatkowo płatna?

    BRAK INFORMACJI

  • 3. Jakie czynności wchodzą zaliczane są do instalacji AGD?

    BRAK INFORMACJI

  • 4. Co należy do moich obowiązków jako klienta podczas instalacji AGD?

    BRAK INFORMACJI

  • 5. Co jeśli pracownik państwa firmy uszkodzi mienie w trakcie instalacji sprzętu AGD?

    BRAK INFORMACJI

  • 6. Co jeśli pracownik państwa firmy uszkodzi towar w trakcie jego instalacji?

    BRAK INFORMACJI

  • 7. Czy pracownik państwa firmy może dokonać instalacji sprzętu poza zamówionym?

    BRAK INFORMACJI

  • 8. Co jeśli pracownik państwa firmy odmówił instalacji sprzętu?

    BRAK INFORMACJI

  • 9. Co jeśli po zrealizowanej usłudze pracownik państwa firmy żąda ode mnie dodatkowej opłaty?

    Pracownik nie może żądać od Ciebie dodatkowej opłaty jeśli nie zamówiłeś żadnych usług dodatkowych. Jeśli ich nie zamówiłeś - nie uiszczaj, żadnych dodatkowych opłat. Jeśli taka sytuacja miała miejsce zgłoś ją wysyłając wiadomość na adres: callcenter@dts.pl

Ustawienie w wyznaczonym miejscu

  • 1. Czy ustawienie towaru w wyznaczonym miejscu należy do obowiązków pracownika państwa firmy?

    Nasi pracownicy mają obowiązek ustawienia towar w pierwszym wyznaczonym i wskazanym przez Ciebie miejscu.

  • 2. Co jeśli pracownik państwa firmy uszkodzi mienie w trakcie ustawiania zamówionego towaru?

    BRAK INFORMACJI

  • 3. Co jeśli pracownik państwa firmy uszkodzi towar w trakcie jego ustawiania?

    W sytuacji gdy ekipa transportowa podczas ustawiania towaru uszkodzi Państwa mienie należy to bezwzględnie wpisać w Protokół dostawy oraz wypełnić Protokół uszkodzenia mechanicznego. Ty dodatkowo musisz zgłosić reklamację wysyłając wiadomość na adres: reklamacje@dts.pl

  • 4. Co należy do moich obowiązków jako klienta podczas realizacji usługi ustawienia w wyznaczonym miejscu?

    Musisz wyznaczyć miejsce w którym chcesz aby ekipa transportowa ustawiła Wtój mebel. Po ustawieniu go we wskazanym miejscu nie będziesz już mógł zmienić zdania i wskazać kolejneg miejsca.

  • 5. Co jeśli chcę zmienić miejsce ustawionego już sprzętu?

    Jeśli chcesz przenieść swój sprzęt który znajduje się w Twoim mieszkaniu/lokali aby stawić tam nowy mebel - musisz zrobić to we własnym zakresie. Ekipa transportowa nosi tylko meble które przytransportowali z salonu meblowego.

  • 6. Co jeśli pracownik państwa firmy odmówił ustawienia towaru?

    Nasz pracownik ma obowiązek ustawić meble w pierwszym wskazanym przez Ciebie miejscu. Musisz koniecznie wyznaczyć takie miejsce w którym istnieje możliwość ustawienia mebla. Jeśli zdaży się że pracownik odmówi Ci ustawienia mebla we wskazanym miejscu zaznacz to na protokole dostawy i wyślij wiadomość na adres reklamacje@dts.pl.

  • 7. Co jeśli po zrealizowanej usłudze pracownik państwa firmy żąda ode mnie dodatkowej opłaty?

    Pracownik nie może żądać od Ciebie dodatkowej opłaty jeśli nie zamówiłeś żadnych usług dodatkowych. Jeśli ich nie zamówiłeś - nie uiszczaj, żadnych dodatkowych opłat. Jeśli taka sytuacja miała miejsce zgłoś ją wysyłając wiadomość na adres: callcenter@dts.pl

Wyrzucenie zbędnych opakowań

  • 1. Czy pracownicy obsługujący zlecenie mają obowiązek wyrzucić zbędne opakowania?

    Nasi pracownicy podczas realizacji usługi mają obowiązek wynieść zużyte opakowania do śmietnika wskazanego przez Ciebie śmietnika przynależnego do Twojego mieszkania/lokalu.

  • 2. Czy usługa wyrzucenia zbędnych opakowań jest dodatkowo płatna?

    Usługa wyrzucania zbędnych opakowań jest częścią podstawowej usługi transportowej i nie jest dodatkowo płatna.

  • 3. Gdzie wyrzucane są zbędne opakowania?

    Zbędne opakowania wyrzucane są do śmietnika wskazanego przez Ciebie, przynależnego do Twojego mieszkania/lokalu. Nie zabieramy ze sobą zużytych opakowań.

  • 4. Czy mam obowiązek wskazania pojemnika komunalnego pracownikom firmy?

    Tak, musisz wskazać pojemnik komunalny pracownikom realizującym usługę, aby wiedzieli gdzie mają wyrzucić zbędne, zużyte opakowania. Jeśli nie wskażesz im tego miejsca pracownicy mogą odmówić wyniesienia opakowań ponieważ nie mogą zabrać ich ze sobą, ani wyrzucić do przypadkowego pojemnika.

  • 5. Co jeśli nie wskażę miejsca do którego należy usunąć zbędne opakowania?

    Jeśli nie wskażesz miejsca do którego należy wyrzucić zbędne opakowania pracownik może odmówić Ci zabrania ich ze sobą.

  • 6. Czy pracownik państwa firmy może wyrzucić inne zbędne materiały poza tymi, które wynikły podczas procesu rozpakowania?

    Pracownik realizujący usługę tylko i wyłącznie wyrzuca opakowania po rozpakowanym przez niego mieniu.

  • 7. Co jeśli pracownik państwa firmy odmówił wyrzucenia zbędnych opakowań?

    Obowiązkiem pracownika jest wyniesienie zbędnych opakować do wskazanego przez Ciebie pojemnika komunalnego. Jeśli tego nie wykona zgłoś to wysyłając wiadomośc na adres: callcemnter@dts.pl

  • 8. Co jeśli po zrealizowanej usłudze pracownik państwa firmy żąda ode mnie dodatkowej opłaty?

    Pracownik nie może żądać od Ciebie dodatkowej opłaty jeśli nie zamówiłeś żadnych usług dodatkowych. Jeśli ich nie zamówiłeś - nie uiszczaj, żadnych dodatkowych opłat. Jeśli taka sytuacja miała miejsce zgłoś ją wysyłając wiadomość na adres: callcenter@dts.pl

Utylizacja zużytego sprzętu

  • 1. Czy utylizacja zużytego sprzętu należy do obowiązków pracownika państwa firmy?

    BRAK INFORMACJI

  • 2. Kiedy muszę zgłosić chęć zutylizowania zbędnego sprzętu?

    BRAK INFORMACJI

  • 3. Czy mogę zgłosić chęć zutylizowania zbędnego sprzętu w momencie wykonywania usługi?

    BRAK INFORMACJI

  • 4. Jaki sprzęt mogę zgłosić do utylizacji?

    BRAK INFORMACJI

  • 5. Czy usługa utylizacji zużytego sprzętu jest dodatkowo płatna?

    BRAK INFORMACJI

  • 6. Czy sprzęt przeznaczony do utylizacji jest wywożony w dniu wykonywania usługi czy też w innym terminie?

    BRAK INFORMACJI

  • 7. W jaki sposób utylizowany jest zużyty sprzęt?

    BRAK INFORMACJI

  • 8. Co jeśli pracownik państwa firmy odmówił utylizacji zużytego sprzętu?

    BRAK INFORMACJI

  • 9. Co jeśli po zrealizowanej usłudze pracownik państwa firmy żąda ode mnie dodatkowej opłaty?

    Pracownik nie może żądać od Ciebie dodatkowej opłaty jeśli nie zamówiłeś żadnych usług dodatkowych. Jeśli ich nie zamówiłeś - nie uiszczaj, żadnych dodatkowych opłat. Jeśli taka sytuacja miała miejsce zgłoś ją wysyłając wiadomość na adres: callcenter@dts.pl

Reklamacje

  • 1. Jaki rodzaj uszkodzenia mogę zareklamować?

    Możesz zareklamować wszystkie uszkodzenia powstałe przed momentem dostawy lub podczas jej. Jeśli mebel był uszkodzony przed dostawą zgłoś reklamację do Działu reklamacji salonu meblowego Agata. Pamiętaj, że każde uszkodzenie powinno zostać oznaczone na protokole dostawy oraz powinien zostać dodatkowo stworzony Protokół uszkodzenia mechanicznego. Protokół będzie podstawą do złożenia reklamacji.

  • 2. Czy obsługują państwo zarówno zgłoszenia reklamacyjne dotyczące zamówionego towaru czy też uszkodzenia mojego mienia podczas dostawy?

    Uszkodzenia mebla należy zgłosić do Działu reklamacji salonu meblowego Agata, natomiast uszkodzenia powstałe w trakcie dostawy i dotyczą mienia klienta należy zgłosić wysyłając wiadomość na adres: reklamacje@dts.pl

  • 3. Do kogo należy zgłaszać reklamacje?

    Reklamacje dotyczące mebli należy składać do Działu reklamacji salonu meblowego Agata, w którym został zakupiony mebel. Natomiast reklamacje dotyczące usługi prosimy przesyłam w wiadomości na adres: reklamacje@dts.pl

  • 4. Kto rozpatruje reklamacje?

    Reklamacje rozpatrują działy reklamacji salonu meblowego Agata Meble oraz DTS Transport.

  • 5. Który z dokumentów dla mnie jako Klienta jest potwierdzeniem wykonanej usługi, a co za tym idzie jest podstawą reklamacji?

    Dokumentem potwierdzającym usługę jest wypełniony w dwóch egzemplarzach Protokół dostawy. jeden zostaje zabrany przez ekipę, drugi pozostaje u Ciebie. Nasze protokoły są skanowane do systemu i przechowywane - tak abyśmy w każdej chwili mieli do niego dostęp. Na podstawie protokołu możesz złożyć reklamację wykonanej usługi.

  • 6. Kto przekazuje dokumenty reklamacyjne? Ja czy kierowca?

    Dokumenty reklamacyjne musisz złożyć samodzielnie w Dziale reklamacji salonu Agata lub Dziale reklamacji DTS Transport - wysyłając wiadomość na adres: reklamacje@dts.pl.

  • 7. Jak wygląda procedura reklamacyjna?

    Na każdą reklamację odpowiadamy zgodnie z prawem w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia jej do nas.

  • 8. Czy musze zachować uszkodzone opakowania w celach dowodowych?

    Uszkodzone opakowania są zabierane przez ekipę transportową. Są one następnie przekazywane do Działu reklamacji salonu meblowego Agata.

  • 9. Co jeśli nie chce przechowywać zbędnych opakowań będących dowodem uszkodzenia?

    Odpowiedzialność za wyrządzone szkody ponosi osoba która przyczyniła się do ich powstania. W twoim obowiązku jest zabezpieczenie podłóg tak aby nie uległy one uszkodzeniu podczas wnoszenia i rozpakowywania.

  • 10. W jaki sposób rekompensowana jest powstała szkoda?

    Dział reklamacji indywidualnie podchodzi do każdej zgłoszonej reklamacji i proponuje najlepsze rozwiązania.

  • 11. W jakim czasie rozpatrywana jest reklamacja?

    Reklamacje rozpatrywane są w czasie 14 dni od daty wpłynięcia jej do firmy.

  • 12. Co jeśli po zrealizowanej usłudze pracownik państwa firmy żądał ode mnie dodatkowej opłaty?

    Pracownik nie może żądać od Ciebie dodatkowej opłaty jeśli nie zamówiłeś żadnych usług dodatkowych. Jeśli ich nie zamówiłeś - nie uiszczaj, żadnych dodatkowych opłat. Jeśli taka sytuacja miała miejsce zgłoś ją wysyłając wiadomość na adres: callcenter@dts.pl

  • 13. Co jeśli pracownik państwa firmy samodzielnie i bez porozumienia ze mną wypełnił Ankietę po zakończonej usłudze?

    Obowiązkiem pracownika jest wypełnienie w Twojej obecności Ankiety oraz Protokołu dostawy jeśli doszło do sytuacji w której pracownik bez porozumienia z Tobą wypełnij ją samodzielnie zgłoś nam to wysyłając wiadomość na adres reklamacje@dts.pl.

  • 14. Co jeśli państwa samochód uszkodzi mienie na moim osiedlu (ogrodzenie, płot, inny samochód, itp.) ?

    Jeśli zachowanie naszego samochodu Cię niepokoi lub spowodowało zniszczenia poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość na adres callcenter@dts.pl.

Kontrola jakości

  • 1. W jaki sposób kontrolują państwo jakość wykonywanych usług?

    Bardzo duży nacisk kładziemy na najwyższą jakość świadczonych przez nas usług dlatego też stale ją kontrolujemy poprzez: ankiety sms wysyłane do Klientów po zakończeniu usługi oraz ankiety telefoniczne przeprowadzane po zakończeniu usługi.

  • 2. W jaki sposób analizują państwo zadowolenie klientów?

    Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas priorytetem, dlatego też jakość naszych usług monitorujemy za pośrednictwem ankiety sms, ankiety telefonicznej, ankiety po zakończonej usłudze jak również anonimowej ankiety w Panelu Klienta.

  • 3. Czym jest ankieta sms i co ma na celu?

    Ankieta sms to badanie zadowolenia Klientów ze zrealizowanej usługi. Dzięki tej wiedzy możemy ciągle się doskonalić i podnosić jakość naszych usług.

  • 4. Czym jest ankieta telefoniczna i co ma na celu?

    Ankieta telefoniczna to rozbudowane badanie zadowolenia Klientów ze zrealizowanej usługi. Dzięki tej wiedzy możemy ciągle się doskonalić i podnosić jakość naszych usług. Chętnie wysłuchamy również Twoich uwag oraz pochwał co do sposobu realizacji usługi.

Personel

  • 1. Czy mogę dowiedzieć się przed realizacją usługi kto będzie ją wykonywał?

    Po zalogowaniu się w dniu dostawy zamówienia do Panelu Klienta http://zlecenia.homedelivery.pl/lista będziesz mógł sprawdzić kto będzie wykonywał Twoją usługę, jakim samochodem przywiezie Twoje zamówienia oraz poznasz numer kontaktowy do kierowcy.

  • 2. Czy istnieje możliwość skontaktowania się z osobami obsługującymi zlecenie?

    W każdym momencie możesz skontaktować się z kierowcą dzwoniąc na numer telefonu dostępny w Panelu Klienta http://zlecenia.homedelivery.pl/lista oraz w wiadomości sms wysłanej do Ciebie przed realizacją usługi.

  • 3. Czy pracownicy państwa firmy posiadają sprzęt montażowy?

    Nasi pracownicy posiadają na samochodzie sprzęt przeznaczony do drobnego montażu.

  • 5. Co jeśli po zrealizowanej usłudze pracownik państwa firmy żąda ode mnie dodatkowej opłaty?

    Pracownik nie może żądać od Ciebie dodatkowej opłaty jeśli nie zamówiłeś żadnych usług dodatkowych. Jeśli ich nie zamówiłeś - nie uiszczaj, żadnych dodatkowych opłat. Jeśli taka sytuacja miała miejsce zgłoś ją wysyłając wiadomość na adres: callcenter@dts.pl

  • 6. Co jeśli pracownik państwa firmy samodzielnie i bez porozumienia ze mną wypełnia Ankietę po zakończonej usłudze?

    Obowiązkiem pracownika jest wypełnienie w Twojej obecności Ankiety oraz Protokołu dostawy jeśli doszło do sytuacji w której pracownik bez porozumienia z Tobą wypełnij ją samodzielnie zgłoś nam to wysyłając wiadomość na adres reklamacje@dts.pl.

Samochody

  • 1. Czy mogę dowiedzieć się przed realizacją usługi jakim samochodem dostarczony zostanie do mnie zamówiony towar?

    Po zalogowaniu się w dniu dostawy do Panelu Klienta będziesz mógł dowiedzieć się jakim samochodem zostanie przywiezione do Ciebie Twoje zamówienie. Możesz również śledzić przesyłkę w czasie rzeczywistym.

  • 2. Czy państwa samochody poddawane są regularnym przeglądom?

    Nasze samochody są regularnie kontrolowane na autoryzowanych stacjach kontroli pojazdów. Spełniają wszystkie rygorystyczne wymagania dotyczące bezpieczeństwa.

  • 3. Czy państwa samochody wyposażone są w materiały zabezpieczające takie jak pasy, wózki, podłogi antypoślizgowe?

    Każdy nasz samochód dostawczy wyposażony jest w profesjonalny sprzęt: pasy mocujące, wózki oraz koce transportowe a także podłogi antypoślizgowe.

  • 4. Co jeśli państwa samochód uszkodzi mienie na moim osiedlu (ogrodzenie, płot, inny samochód, itp.) ?

    Jeśli zachowanie naszego samochodu Cię niepokoi lub spowodowało zniszczenia poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość na adres callcenter@dts.pl.

Ubezpieczenie

  • 1. Czy przewożone przez państwa mienie jest w jakikolwiek sposób ubezpieczone?

    Przewożone mienie każdorazowo jest przez nas ubezpieczone w firmie ubezpieczeniowej.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

CALL CENTER: (22) 30 70 300

NASZE ODDZIAŁY

Białystok

ul. Narodowych Sił Zbrojnych 11
15-690 Białystok
mail: bialystok@dts.pl

Częstochowa

ul. Drogowców 39
42-200 Częstochowa 
mail: czestochowa@dts.pl

Gdańsk

ul. Przywidzka 10
80-174 Gdańsk 
mail: gdansk@dts.pl

Gliwice

ul. Pszczyńska 215
44-100 Gliwice 
mail: gliwice@dts.pl

Kalisz

ul. Piłsudskiego 21/22
62-800 Kalisz 
mail: kalisz@dts.pl

Katowice

al. Roździeńskiego 93 
40-203 Katowice 
mail: katowice@dts.pl

Kraków

ul. Zakopiańska 70  
30-418 Kraków  
mail: krakow@dts.pl

Lublin

Al. Jana Pawła II  55
20-535 Lublin 
mail: lublin@dts.pl

Łódź

ul. Św Teresy od Dzieciątka Jezus 94 
91-341 Łódź 
mail: lodz@dts.pl

Opole

ul. Wrocławska 152 
45-835 Opole 
mail: opole@dts.pl

Poznań

ul. Haliny Konopackiej 18
60-004 Poznań 
mail: poznan@dts.pl

Płock

ul. Wyszogrodzka 135  
09-410 Płock 
mail: plock@dts.pl

Rybnik

ul. Żorska 56   
44-200 Rybnik 
mail: rybnik@dts.pl

Szczecin

ul. Wiosenna 30 
70-807 Szczecin 
mail: szczecin@dts.pl

Wałbrzych

ul. 1 Maja 68  
58-305 Wałbrzych 
mail: walbrzych@dts.pl

Wrocław

Al. Karkonoska 83a
53-015 Wrocław 
mail: wroclaw@dts.pl

Warszawa (Okęcie)

Al. Krakowska 61 
02-183 Warszawa 
mail: okecie@dts.pl

CENTRALA

DTS TRANSPORT
ul. Wał Miedzeszyński 251 
04-866 Warszawa
tel / fax: (22) 526 1000 
mail: centrala@dts.pl

image

Jesteśmy blisko Ciebie

Rozbudowana sieć oddziałów w całej Polsce umożliwia nam dotarcie do jak największego grona Klientów poszukujących profesjonalnej obsługi transportowo/montażowej. Dzięki temu mamy pewność, że nasi pracownicy są blisko Ciebie i czuwają nad Twoim zleceniem już od momentu zakupu.

Logo

DTS Transport
ul. Wał Miedzeszyński 251
04-866 Warszawa

callcenter@dts.pl
(22) 30 70 300

KONTAKT

Skontaktuj się z nami

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami.

Nasz dział handlowy z przyjemnością odpowie na wszystkie Państwa pytania, jak również przygotuje atrakcyjną ofertę handlową.

CENTRALA

DTS Transport
ul. Wał Miedzeszyński 251
04-866 Warszawa

E-mail: callcenter@dts.pl
Telefon: (22) 30 70 300

Napisz do nas

DLA TYCH MAREK ŚWIADCZYLIŚMY NASZE USŁUGI:

File not found.